HILARIOUS!

2009-05-31 @ 12:53:31

Helt sjukt underbar dag igår!

Började med att man fick stressa upp för att pappas gamla kompis skulle komma på besök. Fick vara trevlig mot honom och hans son. När de sedan äntligen åkte in till stan för att kolla på stockholmsmaraton så bredde jag ut mig på altan. Skulle egentligen plugga, men hann bara skriva upp allt innan jag föll för den varma solen och beslöt mig för att bara sola. Låg ute och solade i ungefär tre timmar (utan att bränna mig) innan man begav sig till Jonna. Efter den varma promenaden så fick man se Andreas och Cindy sparka boll medan Jonna satt bredvid och såg riktigt uttråkad. Slog mig ner bredvid henne såklart och började babbla, tog inte lång tid innan man blev bjuden på god middag. Blev en massa babbel och Mr.X där man gjorde bort sig totalt innan det var Robinson som gällde. Ett vad lades upp, som Cindy sedan förlorade vilket resulterade i att vi alla fyra blev tvungna att gå ut på en mysig, uppfriskande och framförallt skrattfylld promenad.

Tillbaka at the Ahvander mansion var vi sp speedade att vi beslöt oss för att gå ut spela lite kubb. Men vi tröttnade ganska fort så istället blev det en film och svullande.


Ringde och väckte far vid ett tiden och han kom så snällt så och hämtade mig. Precis som vanligt var det hur kul som helst att spendera tid med de människorna. Fick ett par gulliga ord innan man lämnade området som ställde en helt. Men kan nu i efterhand bara säga detsamma. Fick nu precis veta att det återigen är livat hemma hos dem. Jonna har tydligen hittat en orm som fräser och skrämt livet ur alla. Dessutom har den planer på att bygga bo under Cindys säng.

Resten av dagen ska gå åt till att sola, men inte för mycket. Vill ju inte riskera att bränna mig och förlorade den solbrännan man nu byggt upp. Ska även plugga lite mer än planerat idag, gjorde som sagt ingenting varken igår eller i fredags. Vilket var helt UNDERBART!

Just de, mamma blev överlycklig över fotbadet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback