biologi sucks

2009-05-19 @ 10:51:23


Har en dunkande huvudvärk just nu, och inte gör värdet saken bättre heller. Hade planer på att skippa engelskan idag, bara så man skulle kunna plugga inför biologin. Vaknade därför klockan åtta imorse. Tjugo minuter senare fick man sms från Fronter där det stod att engelskan ändå var inställd.


Har nu pluggat biologi riktigt flitigt den senaste 1½ timmen. Det mesta börja gå in nu, så känns riktigt bra. Men vet att jag ändå kommer vara grymt besviken när jag kommer ut från provet. Kommer verkligen sumpa min chans ett MVG nu... Men, men, life goes on. Har sedan radiojournalistik då allt ska bli klart. Ska sedan hem fort och städa rummet. Johanna kommer över imorron kväll. Hon ska äntligen få se mitt hus, något hon sett framemot hur länge som helst. Helt ärligt så förstår jag henne inte. Kommer dessutom bli ännu mer mobbad nu ... Men, jag kommer ändå alltid vara coolare än henne.

Nu ska man tillbaka till gentekniken och genetiken. Usch.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback