Träningen är igång

2009-03-17 @ 20:28:34

Har precis kommit ut från duschen efter ett träningspass. Musklerna pumpar nästan av utmattning, är hur stolt och glad som helst. Det blev en joggningsrunda med Danne. Har inte sprungit på över ett halv och beslöt mig för att springa samma runda jag alltid sprungit. Så gav mig ut, helt otränad, i början av sjukdom i Dannes tempo som är mycket högre än mitt vanliga. Orkade halva sträckan utan att känna något alls, men sedan slog allt ner som en bomb. Trodde jag skulle spy, men puschade mig själv, och med hjälpa av Dannes stöd, lyckades jag springa hela biten. Kom sedan hem och märkte efter några minuter att jag kunde tagit ut mig mycket mer. Kompenserade det med ett litet styrkepass innan duschen.


Sitter just nu och pratar skit med Franci. Riktigt trevligt, var ganska länge sedan jag pratade med henne. Tittar även på Den rätta för Rosing. Så kul, Hugo verkar riktigt irriterad. Efter det ska jag försöka plugga lite grann. Har inte gjort ett skit idag, trots att jag tvingade mig att ta hem matteböckerna för att räkna ikväll. Men ska som sagt försöka läsa lite svenska eller göra RJ.


Sprang
ihop med flera människor idag. På vägen till Farsta åkte jag och Johanna med två killar, varav en var jätte läskig. Vi lyckades sedan springa in i dem i Farsta en gång för att sedan ta samma buss tillbaka till skolan. Den bussen som även Diana anlände till skolan med. I bussen till skolan såg man Magnus och Franci på två olika ställen. Och bussen hem satt Sofie och hennes kompis, så där blev det lite mer babbel.

Ska väl återvända till tv:n nu för att sedan kolla på fobtoll och plugga.
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

Hugo är värsta Ronaldo-wannabe :P..Undrar vad Karolina skulle tycka om honom XD

2009-03-17 @ 21:55:55
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback