Tepåsen ...

2009-03-24 @ 12:56:11

Jag mår verkligen inte bra på något sätt. Vaknade imorse med en hosta som verkligen vägrade att ge upp. Beslöt mig ändå för att åka till tandläkaren och få det överstökat. När man äntligen kom dit fick man sitta där i tjugo minuter och vänta på sin tur, dock var tio minuter mitt egna fel. Under den tiden kändes det nästan som jag skulle svimma, och ville verkligen inte återvända tillbaka till skolan. Men kände mig tvungen, dels för att detta är första biologilektionen inom det nya området och dels för radiojournalistiken som man har en 50% frånvaro på trots alla lediga lektioner och den humankänslan (?) som gör att man inte kan lämna Karro ensam.

Efter besöket hos tandläkaren fick man inte äta något på 1½ timme, eftersom det tydligen skulle läggas på en massa flour på de jobbiga tänderna. Därav togs beslutet att inte återvända till skolan förrän biologin, eftersom jag annars inte skulle hinna äta någon lunch. Så tillbaka hem där man suttit sedan dess. Hostan har försvunnit, men de andra symptomen är fortfarande kvar och har kommit och gått under tiden.


Har dragit slutsatsen att Tepåsen måste ha smittat mig i lördags. Dock inte på det sättet som alla Prison break älskare kan få för sig. Nej, bara genom att sitta fint bredvid henne i soffan ett par timmar och skaka hand med henne överförde tillräckligt med baciller för att man skulle bli drabbad. Om saker och ting inte blir bättre ikväll så är en hemmadag imorron ett faktum. Vilket inte skulle vara så himlans hemskt eftersom man kommer få tid till att plugga kemi... och sova.

Längtar tills på söndag. SUPERNATURAL! Ett av de bättre avsnitten kommer då.
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Tepåsen

Förlåt?!:O

2009-03-24 @ 20:38:05
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback