samevolution

2009-03-02 @ 19:12:01

Så har nu pluggat en biologi. Känns som jag kan det relativt bra så ska köra lite mer pluggning ikväll eller imorron. Ska snart börja med radiojournalistiken. Men tänkte innan det sammanfatta lovet lite grann.


Lovet kan beskrivas med två ord, bekymmerslöst och Jonna. Tog det verkligen lugnt detta lov och ägnade mig åt allt annat än skolan. Oroade mig dock ibland för allt som egentligen skulle göras, men inte mer än så.

Av de nio dagar som lovet bestod av spenderades 8 dagar med Jonna där man minst var med henne i tre trimmar. Två dagar av de åtta blev det övernattning at Ahvnaders mansion. Så kort och gott var detta ett av de bästa loven någonsin.


Ska nu ta och ägna tid åt radiojournalistiken som ska vara inlämnad imorron innan lektionen. Apropå morgondagen. Har ingen engelska eller matte, vilket betyder att man börjar dagen 13:25 med biologi prov och sedan radiojournalistik. Helt okej dag, om ni frågar mig.

Just det, ska även komma ihåg att nämna att Josefson fyller år idag. Är rädd för att Karro ska slå mig annars.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback