LYCKA, LYCKA, LYCKA!

2009-03-15 @ 21:49:14


Det finns verkligen inga ord just nu som beskriva den lycka jag känner. Gick in på kanal5s hemsida ihop om att kunna finna säsongspremiären av Supernatural. Såg något om melodifestivalen så klickade in på den. Medan sidan fortfarande laddade och den förgångna var kvar såg jag längst ner i hörnet en Supernatural bild. Hjärtat  stannade och så fort melodifestivals sidan hade laddat klart klickade jag tillbaka. Vilket var då hjärtat sattes igång igen med en explosion. Säsongspremiären är ikväll, kl. 22:30 på femman. OCH DET ÄR SÄSONG FYRA! Hoppar verkligen av lycka just nu. VILKEN UNDERBAR SÖNDAG!

Kunde även läsa om att Dean och Sam tydligen har en okänd bror i serien som kommer dyka upp i ett avsnitt. Finns verkligen inga ord för hur mycket jag älskar den serien.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Supernatural är för TÖNTAR :D

xDxDxD

2009-03-19 @ 13:21:56
URL: http://jojjobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback