"Jag har en tung klocka"

2009-03-22 @ 00:13:24

Har nu kommit hem från en kväll hos Ahvander med trevligt sällskap. När man plingade på dörren så slets den upp och man välkomnades på ett sådant sätt som bara Jonna kan välkomna en på. Första anhalten var köket, där det bara blev en massa skratt och babbel om allt som de två systrarna varit med om. Man skulle kunna skriva en hel trilogi då varje bok består uppåt 1000 sidor, plus en specialutgåva på varje med ungefär 300 sidor extra läsning. Med andra ord, de är med om hur många sjuka och roliga händelser att det inte är klokt.

Prison break drog igång med nästan detsamma. Tror det blev ungefär 6 avsnitt i sträck för mig, lämnade kvar de två boxarna när jag åkte hem. Kändes skönt att man inte var den enda fotboll/Prison break nörden som var där. Helt sjukt hur besatt och inne man bli i vissa saker. Kvällen bjöd som vanligt när det gäller dessa flickor, och pojkar som Cindy sa, på en massa skratt och andra mysigheter. Har sagt det förut, men säger det igen. Det är så oerhört mysigt, avkopplande och sjukt rolig att vara hos dem. Dessutom räknas man nu längre inte som en gäst där, något som jag slutade vara för flera år sedan.


Ska nog krypa ner i sängen snart. Ska upp tidigt imorron och plugga. Usch, att helvetet aldrig kan ta slut.

Fick precis ett sms från Jonna, hon tackade för kvällen. Finns inga ord för den tjejen, hon är bara för underbar.

Fick även se slutet på Star wars filmen, jippie. Vilken underbar kväll. Vem vet, om jag är snäll så kanske man även får uppleva den stora lyckan att se Jonna uppdatera bloggen.

Nej, ska nu logga in på facebook och slå Cindy på Cube crash.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback