FINALLY!

2009-03-21 @ 14:38:32

Som sagt idag är det Prison break maraton som gäller. Vilket inte alls är anledningen till att jag skriver just nu. Dagen hittills har gått åt till plugg. Har äntligen tagit tag i kemin, men kan säga er att jag tröttnade på direkten. Så det blev även halva svenska boken som ska vara utläst på måndag. Eftersom man är sådan ambitiös elev så har man inte börjat läsa den förrän någon timme sedan.

Nu till anledningen för detta inlägg. Jonna Ahvander har nu, eftersom flera veckors av tjatande från min sida uppdaterat sin blogg. Bara för att jag skulle finna orken att bära med mig boxen ikväll. Förutom att det alltid är roligt och intressant att läsa om den tjejens liv så skrev hon en halv mening som verkligen berörde.


Ska nu ta och vila ett litet tag innan man börjar med kemin igen för att sedan se hockey och göra svenska i pauserna. Sen bär det av till the Ahvander mansion!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback