5- 1(!)

2009-03-05 @ 21:34:08

Jag kommer ihåg när jag för många år sedan började bli kallad för Jämpan här hemma. Just då var jag inne i en period då jag ville ha ett smeknamn, men det namnet fastnade aldrig. Däremot verkar det som Cindy fastnat för det allt mer den senaste tiden. Apropå den tjejen, hon har äntligen börjat blogga igen!

De senaste dagarna har varit riktigt hetiska och en hel del åka hit och dit med press och stress. Dock har skolan varit helt okej. Idag t.ex. lekte vi den berömda Haninge kurra gömman, dock i skolan. Vilket inte ens var hälften så rolig som i Hanninge, men man kan väl inte få allt här i livet.

Väl hemma upplevde jag dock en traumatisk händelse som jag lägger alla energi och kraft på för att förtränga. Så ska väl ta och låta detta inlägg med prydas med det innehållet som det egentligen endast skulle innehålla. Vilket är en bild och text.


ERIK KARLSON GJORDE MÅL!

Kommentarer
Postat av: Cindy Ahvander

Jämpan ;)

2009-03-06 @ 15:40:03
URL: http://lillaahvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback