L-O-V-E!

2009-06-24 @ 13:19:11
Fy farao vad jag älskar Family guy!

  


Vet att det är riktigt löjligt att klaga över en förkylning. Men har aldrig vad jag kommer ihåg haft en sån här jobbig förkylning. Den sitter verkligen överallt. När jag vaknade imorse så ville jag verkligen inte åka till Huddinge. Beslöt mig för att inte göras det. Så skrev ett sms till Johanna och skulle meddela det, när det var klart insåg jag att jag var tvungen att åka dit, hade ju en inlämning till idag. Så man jaga upp sig ur sägen ändå. I bilen kom man även på att under de senaste 4 åren har jag i stort sätt blivit sjuk varje lov. Det är hemskt!

Matten var riktigt plågsam och man stannade kvar lägre än väntat. När man äntligen kom hem var det hur skönt som helst. Men återigen, förkylningen dödar mig nästan. Hoppas den är bättre imorron.


Ska nu titta lite mer på Family guy och sedan bege mig ut på altan där man ska sola benen och plugga matte. Har inte pluggat något inför provet, så det kommer nog inte gå så bra imorron. Har man tur lyckas man klara sig tack vare inlämningsuppgifterna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback