I'm lovin' it!

2009-06-08 @ 22:36:12

Har tittat på några Merlin avsnitt idag. Den serien är verkligen bra. Älskar nästan allt med den. Det allra bästa är definitivt Merlin och Arthurs relation. Älskar verkligen sånt! Dessutom är Arthur så sjukt snygg! Favorit scenen är lätt den ovanför.


En annan klockren scen är den från Talladega nights: The ballad of Ricky Bobby. Den som kommer direkt efter speed news, när sportexperterna bara stirrar rakt ut med öppna munnar. Vet inte mycket jag skrattar varje gång jag ser den, eller hur många gånger jag brukar tvinga folka spola tillbaka och se om den. Kunde tyvärr inte hitta den.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

SV på Sv: Okej, jag bara undrade om det hade med mej och Kim att göra XD

2009-06-09 @ 20:09:12
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback