Östnora, here we come!

2009-07-17 @ 13:44:14

Tältning på G! Är sjukt taggad! Är riktigt hungrig också...

Åkte till Farsta med Cindy för att inhandla allt. Kände hel fel att spring runt med en korgvagn och en matlista. Tror nog att de flesta i affären förstod att vi inte var vana mathandlare eftersom vi mest virrade runt och sprang flera varv runt den första avdelningen. Blev lite strul när vissa saker inte fanns i första affären, så vi fick traska till en annan där vi som tur var fann det sista. Åkte sedan hem till Cindy där allt packades in ordentligt. Fick sedan nästan springa fram i värmen som drabbat oss. Riktigt härligt med sol, men gud vad varmt det är!

Har nu packat ner allt. Säger bara en sak, jag är bäst på att packa för mycket. Men inte kan jag välja bort saker heller, trots att jag vet att jag skulle klara mig på hälften. Men som mamma sa, man vill ju gradera sig. Det är ju inte heller första gången jag lyckas ta med mig för mycket direkt. Väntar nu på att pappa ska komma hem så vi kan äta något. Håller på att hungra ihjäl!


Ja, så detta är nog det sista ni hör från mig på iaf de här närmaste två dagarna. Kommer hem igen på söndag om allt går enligt planerna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback