MITT! MITT! MITT!

2009-07-31 @ 22:23:42

Vaknade imorse med en endaste tanke, Idag är det fredag! Studsade upp när jag väl samlat kraft och mod till att lämna sängen. Sprang ut på altanen där man lade sig och solade i väntan på frukosten. Rätt som det var hörde man hur brevlådan stängdes igen och jag flög upp. Rusade ut för att titta. I den lilla röda plåtbruken låg endast en sak, ett litet vadderat paket. Rusade in till pappa och stod och hoppade bredvid honom. Eftersom paketet var adresserat till honom och jag har lärt mig att man inte får öppna andras brev. Han jävlades ett tag innan jag fick öppna det. Eftersom fruktosen var på gång så hann jag bara starta spelet och sedan titta på de gubbar som fanns tillgängliga. Började asgarva för att de såg så gay ut. Under frukosten steg oron man haft innan. Tänk om de har gjort det för modernt för min smak? Tänk om de hade total förstört spelet.

Nu i efterhand så var den oron helt i onödan. Visst är jag sur över att alla gubbar i stort sätt bytt vapen, iaf de med de coola vapnen. Dessutom är riktigt jävla förbannad över att de i varje historia om Wu familjen dödar Sun ce.  Det gör mig sjukt irriterad eftersom man aldrig kommer få spela honom då på det sättet.

Några av de positiva sakerna med spelet är att det finns mycket grymmare effekter nu, dessutom har flera gubbar egna historier man spelar efter, vilket är hur kul som helst.


Så det har blivit en hel del spelande idag. Ska spela till igen om ett tag, ska låta mamma och pappa få använda tv:n ett tag innan jag lägger beslag på den.

Har utöver spelet tittat på Life of Brian idag. Precis som jag kommer ihåg den så var filmen inte bra, den var t.o.m. sämre. Men nu ska jakten efter The holy grail börja på riktigt. Där snackar man om film! Danne lyckades precis få datorn att fungera också, äntligen. Skärmen har börjat fucka up sig igen. Så imorron ska man föröska ta tag i omförmateringen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback