bye bye Adebayor

2009-07-14 @ 16:45:25

Jag är så jävla trött på dig, och allt som har med dig att göra. ALLT! Du säger en sak, menar något annat. Du säger en sak, göra något annat. Falsk, falsk, falsk är tre ord som beskriver dig riktigt bra. Helt ärligt har jag nästan lust att spy på dig. Det är patetiskt!




Har nu börjat med andra säsongen av Dexter. Börjar tappa suget nu, känns bara för mycket och som allt hela tiden upprepas.  Var uppe i hos Danne nyss. Har hänt en hel del sedan jag var där sist. Kommer bli jätte fint. När han väl blir klar med det ... Det lär ju ta ett bra tag om allt ska ske i samma takt som det gjort hittills.

Väntar just nu på lite lättare mat. Har inte ätit något på hela dagen egentligen. Måste även påpeka att jag mår jätte bra. Simningen gjorde mig verkligen på sjukt bra humör. Är så taggad på att på simma mer.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback