vem vet?

2009-01-17 @ 12:45:05

Fear is a luxury. FUCK THAT! Har varit livrädd sedan igår när man såg Supernatural. Hoppar högt och lyssnar spänt efter varje lite ljud som jag inte kan placera. Tvivlar ändå ganska starkt på att vårat hus innehåller någon psykopat, med undantag från mig om man kan klassas som en. Vi har inte tillräckligt tjocka väggar för att någon ska kunna få plats där och inte heller har vi några öppningar som inte går att öppna. Dessutom tror jag att något redan skulle ha skett om vi nu hade någon här. Men vem vet? Vi kanske något utrymme under källaren som ingen känner till där det ligger massa döda råttor, skunkar och rådjur, och någon liten spökliknande psykopat.


Håller på att göra mig i ordning nu. Ska snart gå till mormor och morfar där skjutsen till Farsta finns. Ska sedan in till Gullmars där man ska möta Karro kl. två och ladda inför matchen. Direkt efter matchen ska hem till Karin. Misstänker att jag kommer missa bussen precis i Farsta på vägen hem till henne, vilket betyder att jag kommer få stå och vänta där i den iskalla atmosfären utanför ett stängt centrum i en halvtimme. Usch, ibland är saker och ting riktigt jobbigt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback