Utläst!

2009-01-05 @ 18:20:24

När jag hör din röst - MAGISK!
Läste ut boken på mindre än ett dygn. Närmare bestäm 22½ timmar. Kan bara säga en sak: FY FAN VAD DEN VAR BRA! Jag vet inte hur många gånger tårarna började bränna i ögonen. Dessutom var sidan 431 helt .. Man blir så galet kär i Edward. Finner verkligen inga ord just nu. Har en sådan lust att kasta mig på tredje boken, men ska nog försöka uthärda den ivern återigen. Var hemskt sist, men, men det finns andra saker som måste prioriteras före.


Ska snart lägga mig, hoppas på att jag kommer kunna få några timmars sömn innan jag sak upp och titta på J-VM finalen. Är så grymt laddad inför den matchen! Dette är möjligtvis den sista gången för i år jag kommer få se Erik Karlsson spela. Kommer inte bli någon emr Djurgården match, och vet inte hur fort han ska iväg till NHL. Så ska försöka njuta av matchen på alla möjliga sätt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback