usch, usch.

2009-01-06 @ 23:04:29
Så har nu packat ner allt i väskan, skrivit en inköpslista för morgondagen och lagt fram de kläder som ska bäras. Vet inte egentligen vad meningen med det är eftersom jag kommer ha all tid i världen imorron för att fixa det. Men funderar på att ta en riktigt mysmorgon och ligga kvar i 1-2 timmar i sängen.

Är så pass trött nu så om jag gick och la mig skulle jag somna på två minuter. Men ändå lockar inte sängen tillräckligt mycket. Varför ska man känna så här på den dagen man behöver det minst?

Längtar ändå till morgondagen. Har saknat Johanna och Karro, och alla andra såklart. Har saknat att skratta så mycket som man ändå gör i skolan.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback