torsdag imorron

2009-01-07 @ 22:56:06

Sitter just nu och äter för andra gången idag efter middagen. Om jag inte visste bättre skulle jag säga att jag antingen var gravid eller att jag varit fånge i någots arbetsläger under andra världskriget.

Ska snart leta upp något man kan somna till på tv och sedan börja mitt letande efter någon som vill messa mig till sömns. Tycker verkligen synd om den jäveln som kommer få höra mina sista ord för idag.


Imorron är det torsdag, veckans längsta dag. Men inte så länge till, från och med nästa vecka kommer tisdag glatt få ta över den rollen. Trots att morgondagen egentligen är den mest plågsammaste som finns så bringar den lite lycka.  Imorgon är nämligen den dagen jag, Karro och Carro gått och väntat på sedan den 18:e. Det är dags att få reda på resultatet på KKT provet. Förhoppningsvis klarade man sig, och förhoppningsvis anser han att 5 frånvarande lektionen är en bra närvaro så man kan till och med kan höja sig. Men frågan är vilken drömvärld jag egentligen lever i?

Aja, dags att träda in i den riktiga dröm världen nu med hjälp utav John Blund.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback