tisdags morgon

2009-01-13 @ 08:19:46

Är så trött, och inte trött för att jag sovit dåligt. Nej trött för att jag blev väckt mitt uppe i en djup sömn, eller vad det nu heter. Trots att jag vaknat flera gånger under natten vaknade jag upp helt utvilad och hade nästan kunnat göra precis vad som helst för att kunna få fortsätta sova. Allt var så perfekt. Sängen var perfekt, lagom varm, otroligt mysig, med andra ord den var väldigt tillfredsställande. Drömde också en jätte bra dröm.


Skoldagen kan både vara lätt och jobbig. Börjar tio i tio med engelska blä. Sen är det en lång rast följt utav en mattelektion. Sedan är det biologi då man är ledig, så ännu en rast, sen är det radiojournalistik.

Har nog lite bråttom nu.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: emelie

God morgon, jätte fin blogg, Hur är läget idag ?=)

2009-01-13 @ 08:28:57
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback