The end of the Winchesters

2009-01-25 @ 12:32:46

Är så lycklig. Har äntligen kommit igång med bränningen av alla serier och filmer på min dator. Kommer kunna bränna allt nu som jag tidigare inte har haft hjärta att ta bort, vilket betyder att nästan halv hårddisken kommer bli tom. Tänk vad mycket skit man samlar på sig egentligen.

Borde egentligen ha börjat med fysiken för länge sedan, men känner ingen som helst motivation inför den. Provet är på torsdag och jag har inte gått igenom ett skit ännu. Ska försöka plugga på under lektionerna vi har under veckan.



När jag såg på Supernatural i fredags så slog en hemsk tanke mig. Jag har hört att det bara ska göras fem säsonger av den serien. Känner ännu ingen panik eller sorg eftersom det är ungefär 1½ kvar. Vilket också är ganska otroligt, efter nästan fyra säsonger har jag fortfarande inte tröttnat på den. Den blir bara bättre och bättre Aja, nu tillbaka till själva tanken. Det slog mig att den serien kan inte sluta på något bra sätt. Hur de än gör så kan de inte få ett bra slut. Efter en liten stunds tänkande så slog det mig att det bästa slutet de kan göra är om både Sam och Dean dör. Ett jätte hemskt och sorligt slut, men hur ska de annars göra? Det skulle aldrig passa in med ett lyckligt slut.
Usch när jag tänker att den serien någon gång kommer ta slut blir jag nästan gråtfärdig. Vill inte det.


Väntar nu på att nedladdningen utav Merlin ska bli klar. En serien som jag tänkt se på ett tag nu, men har aldrig funnit orken att leta efter den och har glömt bort varje söndag att den går då. Så igår rekommenderade Jonna den serien och sa att hon trodde jag skulle gilla den. Och Jonna är verkligen en människa som känner mig bättre än vad jag tror och bättre än de flesta andra. Så man blev ju bara tvungen att leta upp den.

Herregud vad många serier jag tittar på egentligen. Föredrar serier framför filmer faktiskt. Dessutom är det så enkelt att få tag på dem.

Nu blev frukosten visst klar. Sedan är det fysik som gäller.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback