scary just got sexy

2009-01-08 @ 21:22:38


Längtar tills Supernatural börjar igen.


Efter att ha sett Lost in Austen, som för övrigt är en riktigt flopp, så kollade jag igenom kläder ett par gånger med mor. Kunde radera bort en hel del. Fick sedan en sån stor lust att titta på Stolthet och fördom. Men fick efter någon minut en flashback från när Rohie var här sist.  Hon nämnde att hon hade två av mina filmer hemma hos sig, varav en av dem var just den filmen. Orkar inte leta efter någon nu och sedan vänta på att den ska ladda hem så ska istället titta på en gammal klassiker som jag håller kärt om hjärtat, Mannen med järnmasken.

Hoppade sedan in i duschen, och efter det har man pratat lite med Finnen, diskuterat Twilight med Johanna och blivit bjuden på bullar.

Ska försöka få håret att torka lite mer innan jag dyker ner i sängen för att se de tre musketörerna, D'artagnan, Kung Ludvig XIV och Philippe.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback