så trött på skiten

2009-01-25 @ 15:57:15

Jag är så grymt trött på den där jävla fysiken! Har nu bestämt mig för att total skita i allt, förutom de ellära och optiken. De andra får jag komplettera om det går åt helvetet. Troligen kommer nästan hela klassen ändå tvingas komplettera så man kommer knappats vara ensam.

Ska nu se på handbollen och göra engelskan så man inte hamnar efter i den heller. Ska skriva om Christopher Bones kära vän Siobhan.


Fick en sådan lust att shoppa nu. Hoppas att kläderna som beställdes för ett tag sedan kommer. Om jag inte har helt fel så skulle de komma i början av Februari ... eller var det i slutet? Man kan alltid hoppas på så snart som möjligt iaf.

Sprang ut till mamma för att fråga om kläderna. Kunde inte låta bli. Fick reda på att de redan kommit, men hon har inte orkat hämta dem ännu. Eller rättare sagt, hälften har kommit, några saker var det slut på så de kommer i slutet av Februari. Åh vad glad jag blev nu. Kanske kommer får dem imorron!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback