en mysig och ledig lördag

2009-01-31 @ 22:24:43

Såg precis tack vare Hamrin att The big bang theory har börjat igen. Kommer troligen bli den serien som får de stora äran att fylla tomrummet på mina måndagar - torsdagar. Lär ju bara funka i en vecka eller så, sedan får man leta på någon ny.

Herregud vilken nörd jag blivit. Har verkligen blivit just den personen som jag skrattade åt för något år sedan. Den personen som jag tyckte var största tönten och inte hade något liv. Men, men sometimes life breaks in mysterious ways, för att citera en av världens mest perfekta människor.


Sitter just nu och väntar på att Chuck ska brännas klart. Har ungefär 2½ timme kvar på bränningen. Kommer troligen låta den stå på och sedan stänga av datorn när den klar. Lär inte orka vara vaken så länge. Troligen blir det någon film som sällskap.

Imorron är det en hel del saker som ska göras. Har en engelska att skriva klart, ska gymma. Har kanske en tripp till Farsta att göra, har ännu inte bestämt mig om den ska ske imorron eller på måndag. Om inte imorron så har man nog en radiojournalistik läxa att göra också.
Längtar sjukt mycket tills på onsdag. Om mamma blivit frisk och så då så ska vi ta en liten tur till Ikea. Förhoppningsvis kommer jag finna någon ram där och en massa annat skoj. Eller skojiga saker hittar man alltid där, sedan är ju frågan hur nödvändiga de är.

//Jenny



Helt ärligt så vet jag inte riktigt vad du förväntar dig. Det känns som du försöker få allt bli som förr, när det var du själv som först sa att det aldrig skulle kunna bli så. Det känns som du försöker återskapa något som du avslutade. Jag vet att du har ångrat dig, precis som jag förutspådde. Men om du förväntar dig att jag ska komma svansande tillbaka så får du allt ta och tänka om. Du kan inte lalla igenom ditt liv och få allt som du vill ha det. Nej, inte den här gången. Den här gången har det gått för långt, och jag orkar inte längre försöka vara den som jag ansett vara den mogna. Du har gjort ditt val, nu är det dags att stå för det. Varesig du vill det eller inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback