Längtar!

2009-01-03 @ 14:51:01

Sitter nu framför datorn, borde snart ta tag i något plugg... om jag orkar dvs. Har ändå inget bättre för mig just nu. Men innan dess ska jag nog spela lite med Fabregas.  Ikväll är det J-VM! JIPPIE! Vi har även bjudit in mormor och morfar, så det kommer bli mys och vadslagning. Alltid lika trevligt.


Längtar just nu sjukt mycket till sommaren. Förutom de vanliga, man vill ha värme, slippa stressen allt annat hemskt som skolan ger en, och vetskapen att man klarat av tvåan och bara har ett år kvar så sker det så otroligt mycket denna sommar. Ska ta körkort, kommer ha ett nytt efternamn (?), har även bestämt att flera dagar ska spenderas med Lisa. Har blivit bjuden tillsammans med Johanna till Karros landsställe i Göteborg. Kommer tvinga dem att gå på jakt efter Erik då. Ska umgås med alla vänner man knappt träffar nuförtiden pga. skolan.
Men det allra bästa, som jag längtat mest och längst efter är att jag äntligen ska operera bort min cpknöl på foten. Kommer bli så underbart att i en timme (eller hur lång tid det nu tar) inte få se foten och sedan kunna titta ner på den och se att den är ... platt (?) Aldrig mer någon olidlig värk eller trasiga skor. Dessutom ska jag även börja träna då ordentligt för att sedan försöka återvända till den fotbollskarriären som man en gång hade. Kanske måste börja med att övertala Maria redan nu.

Kort och gott, jag längtar till sommaren!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

haha...Ta körkort :P...Jag vill helst veta om ja klarade provet...asså...fick jag ig på det så tänker jag inte ta körkort på sisådär 50 år :D

2009-01-03 @ 18:15:45
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback