kort/lång dag

2009-01-30 @ 14:50:00

Blev en kort dag i skolan. Kändes dock som en evighet. Hungern och tröttheten tog över och hela dagen var hur hemsk som helst. Det enda positiva, som faktiskt gjorde mig riktigt glad. Var att jag äntligen, efter flera år av undran fick reda på vad en film som jag älskar heter. Så när Danne kommer hem ska han få fixa ett nytt DVD Decrypter åt mig och sedan leta reda på filmen. Dessutom har man inte haft någon träningsvärk alls. Förutom den lilla värken man känt av ett fåtal gånger i vänster vad.Men den kan bero på vad som helst.


Så fort man kom hem började jag fixa med Friday night lights. Har nu bränt igenom hela första säsongen och håller på med andra. Förväntar mig att alla tre kommer vara brända innan helgens slut. Har även bakat en kladdkaka som står inne i ugnen nu, ska ut om bara några minuter. Efter det ska man se Supernatural. Det rycker verkligen i fingrarna. Vill se det nu! Sen ska man väl gå på jakt efter en annan serie att se mallen söndag - fredag, eftersom även Christine har gått på uppehåll nu av någon anledning.
Så nu ska kakan ut.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg :)

2009-01-30 @ 14:53:36
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback