Grattis Göran

2009-01-02 @ 10:43:30

Känner att jag skulle behöva några fler timmars sömn. Natten började inte så lyckat för mig. Efter att man fått ordning på allt och bara skulle ta på sig den stora, mysiga, blåa morfar tröjan för att sedan krypa ner i sängen var den spårlöst försvunnen. Sprang runt i hela huset och vände upp och ner på allt. Till slut brydde jag mig inte ens om att hitta den så jag kunde i sova i den, störde mig bara på att den var borta. Så sprang runt i huset i en kvart med bara BH och jeans innan jag tog en paus för att försöka komma på vart den låg innan jag fortsatte igen. Till slut var jag tvungen att utse kylan till vinnare och ta en annan tröja. Har fortfarande inte hittat den idag, inte ens mamma har sett den.
Efter det letande tog mig en evighet innan jag somnade.


Dagen har dock börjat lite bättre. Har börjat den med att lyssna Erik Segerstedt. Ska snart leta upp frukost för att sedan börja med pluggandet. Kör en mjukstart med engelska. Någonstans vid fyra kommer man bli tvungen att bryta för att göra sig i ordning. Göran fyller år idag så vi ska dit på lite fika och sånt. Men nu frukost.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback