Godnatt

2009-01-10 @ 00:18:46


Övertalning av Karro angående Karlsson fortsätter. Har redan från första sekunden insett att detta är helt hopplöst och bara ett sätt att slösa energi på. Men tänker verkligen inte ge upp. Den här kapen är verkligen värd att kämpa för!

Annars har kvällen inte varit så händelserik efter man kommit hem. Har egentligen ingen aning om vad jag gjort sedan jag kom hem. Förutom att visa mamma kläderna och berätta om de roligaste som hände idag. Har även fått agerat mamma åt Alex, den vilse bortkomna lilla flickan. KAn säga att saker och ting spårade ur lite grann is lutet, men hoppas att jag skärmde in lite vett i skallen på henne.

Ska nog ta och lägga mig, har ändå inget bättre för mig. Tänkte också försöka gå upp tidigt imorron och börja plugga. Har fysikprov nästa vecka, kan inte ett skit.

Funderar på att göra ett nytt försök och se Mannen med järnmasken. Kommer troligen somna till den igen, om jag inte gör det så är ingen större skada skedd, snarare bara mer nöje.

Förhoppningsvis kommer bilder från dagen imorron. Vet nu iaf att det har tagits några.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback