fysikäckelkursprov imorron

2009-01-28 @ 21:53:34

Känner mig så oerhört duktig eftersom jag nu faktiskt har räknat lite fysik. Har även tagit mig tid och skrivit ner allt obegripligt och som inte står med i formelsamlingen på små post-it lappar och satt i boken.

Ska nu packa ner allt i väskan så man inte glömmer något. Vore riktigt retligt om man glömde miniräknaren eller formelsamlingen. Skulle inte klara mig långt utan någon av dem. Kommer inte klara mig långt med båda två heller.


Nu är det bestämt. Det blir gym imorron med Jonna. Ska dit med pappa innan och titta på priser och sånt för se vad som är bäst för mig och min situation. Idioterna har det ju inte på sin hemsida. Troligen ett knep för få folk att göra impulssaker när de står där. Tur pappa kommer vara med, annars skulle jag troligen gå på en hel del.


Vill så gärna se på ett Merlin avsnitt till. Men vet att det bästa vore om jag la mig tidigt så jag är helt utvilad imorron på fysikprovet. Dessutom skulle jag bryta mot min två-avsnitt-per-dag policy.

Nej, ska inte dröja mig kvar här länge till.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback