för trött ...

2009-01-05 @ 21:42:15

Har spenderat i stort sätt hela dagen i sängen och börjar trötta på den rätt så rejält.

Gick och la mig vid halv sju, slog då på en massa Las Vegas avsnitt. Lyckades somna och sov i 30 minuter innan man väcktes av någon som smällde smällare här i närheten. Vaknade med ett ryck, har bara varit räddare två gånger i hela mitt liv. Hela kroppen bedövades utav rädsla eftersom jag inte kopplade vad det var ljud. Men när det kopplade och rädslan lagt sig fortsatte smällande och sedan dess har jag inte lyckats somna om. Märker nu hur jag antingen kommit över min tröskel eller hur värmen i rummet blivit olidlig. Har legat och pratat högt för mig själv i en kvart och tankarna for iväg med en massa olika resonemang om absolut ingenting.



Ska nu ta något att äta, och titta på bronsmatchen. Insåg en hemsk sak tidigare idag. Jag skulle hur lätt som helst kunna passa in i det landet som jag nästan hatar mest av alla länder, Kanada. Om man kan kalla det jag känner för hockey för kärlek, så kan jag meddela att den under de senaste åren blivit mer till en religion. Usch, skäms verkligen hur jag kan bete mig under matcherna.

Nu ropar magen efter mat. Får se om det bli något mer inlägg idag. HEJA SVERGIE!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback