ENDORFINKICK!

2009-01-29 @ 21:18:17
Vilken jävla endorfinkick man har just nu. Det bara strömmar ut endorfiner till varenda liten del i hela kroppen.
Pappa kom och hämtade mig straxt innan halv sex. Vi åkte då till gymmet där vi fixade kort och sånt. Riktigt irriterande att man måste ha målsmans underskrift trots att man fyller 18 inom två veckor. Fick sedan vänta på sina två gymkamrater. Solstrålarna Ahvander lyckas alltid få en på det bästa humöret. De är verkligen helt otroliga.

Det blev en mer testa på gång för oss, men tycker vi ändå var rätt så seriösa. Kommer garanterat känna av allt imorron. På vägen till bussen skuttade vi bokstavligen fram. Trots att vi alla tre var trötta och hungriga så var humöret på topp. Gick med ett leende i mörkret hela vägen genom Farsta strand.


När man sedan kom hem var pappa så underbar och fixade bacon och potatisbullar till mig. Tror nästan att mat aldrig har varit så gott som det var då. En sak är säkert och det är att potatisbullar aldrig har varit så gott. Det smakade verkligen himmelskt. Är också extra stolt över mig själv eftersom jag drack vatten till maten. Såg klart Merlin under tiden, så innan måndag måste jag hittat en ny serie. Annars kommer det bli en lång vecka.


Vi beslöt oss för att gymma två gånger i veckan. Det kommer iaf bli en gång till på söndag. Sedan var det snack om tisdag, men får se hur det bli med den saken.
Känner just nu suget efter något gott, men vill inte förstöra denna dag och allt som man åstadkom under 1½ timme .Ska nog försöka lägga mig snart, annars kommer jag aldrig somna. Imorron är det en kort dag i skolan. Vet inte om vi har svenska eller inte, hur som helst så är den kort. Funderar på att åka till Farsta en stund efteråt. Finns lite saker jag skulle behöva köpa.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback