dagens morgonafton

2009-01-09 @ 12:15:14

Det var riktigt mysigt att se på filmen igår. Har aldrig på datorn annars när jag ska sova, utan förlitar mig helt på tv. Hann med att se början av filmen, och en liten del utav pangscenen i slutet. Missade alltså hela mitten, med andra ord allt det roliga. Men huvudsaken var att jag skulle sova, så det var bara bra. Vaknade sedan igen runt halv ett tror jag, då hade filmen börjat om igen. Så klev upp, stängde av den och informerade Aho om dagens studiedag. Sedan somnade inom loppet av fem minuter till spin city. Vaknade flera gånger under natten, men somnade om igen efter bara någon minut, så led inte så mycket av det.


Sitter just nu och väntar på att klockan ska ticka iväg till 12:30. Då ska man traska ut i detta underbara väder vi har i Sverige för att komma till bussen och sedan starta färden mot skärholmen. Vi kom iväg lite senare än väntat, och skulle troligen ha hunnit med lite plugg, om jag inte segat och andra saker skett. Men vad spelar det för roll? Pluggar aldrig ändå på fredagar.

När man väl varit i skärholmen med Jonna ett tag ska man till Jennie och bli klippt. Vet inte än om det blir något stopp hem först eller om det bara är raka vägen hem till Körvalainen. Man får helt enkelt se vad dagen erbjuder.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback