Har jag nämnt att jag hatar fysik?

2009-01-12 @ 21:00:41

Såg precis att man blivit anklagad för att vara en stalker i lilla Ahvanders blogg. Vad ska man säga om den saken egentligen. Apropå det, jag hoppas verkligen att popcornet är kvar! 

Har varit rätt så duktig med pluggandet nu. Har räknat ett par tal. Skulle egentligen börjat tidigare så jag hade hunnit med mer, men nu är misstaget gjort och kan inte ändras. Fattar faktiskt två saker så pass bra att jag skulle kunna ha prov på dem, vilket är mer än vad jag gjort någonsin under fysik året (åren). Men vet ändå att provet på onsdag kommer gå åt helvete.

Tror jag ska skippa första radiojournalistiklektionen imorron och dra hem och plugga istället. Det behövs verkligen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback