206

2009-01-05 @ 01:17:13

Fan mys kvällen håller på att förvandlas till ett rent helvetet. Besattheten har kommit tillbaka, ännu värre än tidigare. Man har fallit ännu mer för Edward, trots omständigheterna. Jag har fått skuldkänslor för jag inser att man har en Jacob. Dessutom vet jag att jag garanterat kommer sitta uppe halva natten och läsa boken.

206 sidor har det blivit, och mer kommer det bli. Ska nu göra mig i ordning för sängen och krypa ner i den för att fortsätta läsa.


Jag och Johanna håller just nu på att förbereda oss mentalt inför de stunder med framtida påhopp utav Karro.
 //Jenny

Kommentarer
Postat av: Karolina

what? vilka påhopp? :O

2009-01-05 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback