131 sidor senare

2009-01-04 @ 22:30:14

Har nu läst oavbrutet sedan kvart i åtta, 131 sidor. De första 50 messade jag med Johanna, vi fastställde då att den serien har blivit våran drog. Har även börjat ångra att jag började läsa den.

Under dessa sidor har man återigen blivit kär i Edward, ännu mer än tidigare. Har dessutom varit nära att börja gråta flera gånger om, den är så hemsk.

Ska ta en liten paus från den nu. Har fått en utmaning av Johanna. Hon läste ut boken på två dagar och satt uppe till halv tre, är lite sugen på att bräcka det.


Läste nyss ett mail jag fick av Karro. Gjorde ett test på någon hemsida om Djurgården. Man skulle besvara 10 frågor, varav jag fick rätt på fyra. Fylld med stolthet skickade jag ett tips om det till henne. Hon har nu själv gjort det och meddelade mig att hon fick ett rätt. Är ännu stoltare nu.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer inte kunna slå det :D

2009-01-04 @ 22:56:32
URL: http://thatsmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback