zoom zoom ...

2009-02-16 @ 07:53:15

Jag tror nästan jag måste gå och lägga mig klockan åtta varje dag bara för att kunna spendera så mycket tid i sängen som jag vill. Har börjat sega och ligga kvar i sängen allt längre och längre under den senaste tiden. En sak är iaf att jag äntligen lyckats komma på knepet att somna, så nu behöver man inte ligga i flera timmar och vänta på John Blund. Dock har jag ingen aning om vad knepet är, så gör samma sak varje natt innan jag och lägger mig.



Fick uppleva den trevlig morgonen som alla ungdomar älskar, om man nu kan kalla sig ungdom fortfarande, skrika på sin föräldrar. Vilket ledde till att alla blev lite irriterade på varandra. Men det är bara mitt sätt att visa kärlek på. Fråga Karin.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback