with the teeth

2009-02-04 @ 15:24:16


Jag och Jennie är nog mer lika varandra än vad jag vill inse.

Rolig och intressant. Så skulle jag beskriva min dag. ... och skönt! Det är otroligt skönt att sluta tidigt.

Psykologi var första lektionen, vilket var det enda intressanta som hände under dagen. Sedan var det mattematik. Förstod genomgången och kände mig hur smart som helst när jag kunde svaret på en fråga som ingen annan i klassen verkade kunna. Blev ännu gladare när jag sedan klarade ett tal helt själv, men när man kom till det andra talet stod det verkligen still.


Tredje och sista lektionen var idrott. Vi gjorde egentligen ingenting under lektionen. Vi gick igenom redovisningen flera gånger teoretiskt. Sedan satt vi mest och skrattade åt det Eliana hade berättat för oss i väntan på våra idrottslärare. Eliana, hon har verkligen en hel del roliga saker att säga.

Vi se alla andra göra sina redovisningar innan vi gick upp till aerobicssalen där vi redovisade våran. Kändes lite löjligt eftersom vi inte hade någon musik och det enda som hördes var våra kommentarer så vi skulle minnas ordningen och lite fniss här och där. Fick även alla alternativ på friluftsdagen presenterade. Bara tråkiga saker och i en hast tänkte jag att jag ändå skulle välja Romme till slut. Men sedan dök frågan Vad fan skulle jag göra i Romme? upp. Så nej.


På bussen satt jag och Johanna och hånade småbarnen. Vi satt och tjuvlyssnade och imiterade dem. Riktigt pinsamt, tur att ingen satt i närheten. Men ganska roligt, fick sedan även veta precis innan man gick av att jag pratar för mycket.

Nu sitter jag här vid datorn och äter någons nötter som låg i skåpet. Väntar på att Danne ska komma hem så jag ska lura iväg honom till Maxi och äntligen köpa min efterlängtade Kitkat.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback