uppdaterad!

2009-02-11 @ 20:06:57

Mina fötter värker som jag vet inte vad! Har varit en riktigt bra dag. Vaknade upp helt utvilad efter en lång natts sömn. Hade vaknat ett par gånger på morgonen men tvingat mig själv att somna om. Kom till skolan där man fick se mitt underbart vackra skåp samt lite Johan Glans stand up. Fick även irritera sig lite grann på ettorna och planera framtiden inkl. projektarbetet. Fick även en mugg som var hur gullig som helst utav Mingis.  

På psykologin vilket var den första lektionen blev det rättegång. För sidan vann överlägset. Efter det var det matte, en lektion som vi återigen jobbade på bra. Blev sedan hämtad av mor och dagen på IKEA började.


Blev som vanligt en massa små skit saker som man egentligen inte behöver där. Hittade dock en ram som jag behöver, men var inte säker på om det var rätt mått så beslöt mig för att skjuta på det inköpet. Tog sedan en sväng till kungens kurva och skärholmen där det enda vi hittade var egentligen några skor. Som vi inte heller köpte eftersom man hade fel strumpor. Åkte då hem och åt, tvingade Danne fixa nytt bränningsprogram, blev utskrattad och sedan påhoppad av Challe.


Tog sedan en kort sväng till Onoff där man köpte fodral till kameran, så imorron kommer den tas med. Kom även på i bilen på vägen hem att man hade engelska läxa tills imorron. Får se om det blir någon, hade annars tänkt börja med samhällen. Imorron är det hockey! Verkar som detta kommer bli en sms fri dag.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback