tre dagar kvar!

2009-02-06 @ 08:01:47

Jag vet vad jag önskar mig ...

När jag vaknade idag hade jag en liten lät min-mini-mini känning i armarna. Så det får räknas som träningsvärk. WOHO! Äntligen har man träningsvärk!

Är så sur, igår när man tittade ut genom fönstret så såg det ut som värsta vinterlandet. Det var jätte mysigt. Nu när man tittar ut, ligger det bara snö på marken. Hoppas verkligen att det snöar på måndag. Det vore så mysigt. Snälla gode gud, gör så att det snöar på måndag. Det blev ingen snö på julafton, snälla låt det snöa på måndag istället.


Usch, idag har jag kemi två gånger. Skulle hellre ha samhälle två gånger på en dag än att ha kemi två gånger. Hatar Saide eller hur han nu stavas och hans äckliga kemi. Okej, jag har inget större emot honom, men kemin.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback