These things happen all the time

2009-02-10 @ 15:25:05


Jag och Karro valde verkligen rätt individuella val
. Kom precis hem från skolan. Radiojournalistiken var inställd så det blev en kort dag för mig. 12:45 - 14:45 ungefär. Sitter just nu och mumsar i mig en liten bit från chokladtårtan. Den var verkligen himmelsk.
Blev överlycklig när man kom till skolan. Allt satt kvar på skåpet. Dock var ytterligare en ballong smälld och en tredje var helt spårlöst borta. Så fixade om bilderna lite grann. Nu har man några på utsidan och några på insidan.


Var riktigt ambitiös idag i skolan. Räknade flera tal på matten och hann även med en hel del annat. Tänk vad mycket man egentligen skulle hinna med på de lektionerna om jag verkligen försökte. Sedan var det biologilabb som var den roligaste labben man någonsin gjort. Den gick ut på att alla fick leka fåglar och skulle fånga mest mat under en viss tid.

Ska nu ta det lite lugnt innan man sätter igång med matten igen.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser helt besatt ut ;)

2009-02-11 @ 18:05:57
URL: http://jojjobruden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det avr ju en biologi film ;D

2009-02-11 @ 18:15:39
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback