snart bara en vecka kvar!

2009-02-01 @ 21:15:15


Sitter just nu och sjunger med högt till Diggar dig. En oerhört bra låt enligt mig. Packar även väskan inför morgondagen. Ännu en vecka börjar, måndag och skolan börjar igen. Och denna helg som varit så mysig. Men morgondagen kommer vara rätt så okej ändå. Har lyckats tjata med mig Jonna till Farsta. Mutade henne med en kaffe som hon sedan ändrade till en kopp te. Så ska äntligen inhandla mina saker. Sedan ska man hem och försöka få ut några vettigt angående engelskan. Har verkligen inte haft någon som helst lust med skrivningen. Marit gör så tråkiga uppgifter. Hatar också att man hela tiden ska finna bevis för saker och ting.


Gick nyss in på fonter i hopp om att finna det nya schemat, men tydligen har de latmaskarna ännu inte fixat det. Börjar med det imorron. Från och med måndag den 2 februari 2009 har man ingen mer fysik A. Iaf inte med Lars-Olof. Nu kommer man bara tvingas klara av coachtiden med honom, något som inte är så krävande.
Nej, ska väl återgå till mitt packande nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback