"... och den var sandad"

2009-02-28 @ 11:19:42

Efter att ha fått alldeles för lite sömn och drömt för hemska drömmar så har man vaknat. Dagen var planerad så att man skulle plugga, vilket jag verkligen behöver. Hur plågsamt det än kommer bli.

Gårdagen då. Jonna frågade om jag ville hitta på med henne. Tyvärr hade man i stort sätt redan bokat in ännu en fredag with the old dudes. Så vi beslöt att det skulle ske idag istället. Det blev en sväng till gymmet iaf, där man träffade den person man gärna inte springer in i där. Efter ett härligt träningspass där jag återigen insåg hur otroligt svaga armar jag har så blev det en tur till Farsta i jakt efter en bankomat. Sedan stressning inne på Konsum innan man tajmade in bussen relativt snyggt.


Hann precis innanför dörren innan Danne ringde och sa att jag skulle komma så tidigt som möjligt. Det var bara att stressa in i duschen, sminka sig, klä på sig och äta. Kom sedan dit ungefär vid sjuk, där man blev bemött på bästa sätt. Drog till bowling efter återigen lite strul och det var där det roliga egentligen började. För mig gick det hyfsat, Danne sämst och för Ivan gick det bra, trots att han tappade kloten två gånger. Efter det blev det återigen strul, men det slutade med att vi drog hem till dem igen. Där Ivan lämnades omedvetet ensam bakom när vi sedan drog till Trångsund där vi drog runt. Träffade en Lasse som var socialare än vad han någonsin varit, träffade även Robin som var hur rolig som helst. Blev sedan till raggad på av en pårökt kille, och jag driver inte. Han var pårökt.  Något som Lina säkert hade varit överlycklig för om det nu inte var så att hon inte var närvarade. Träffade Freddie återigen, i två sekunder innan vi drog vidare till den killen som Danne varnade oss för. Kvällen slutade med att man fick reda på att man såg ut att vara 22 och en lång taxifärd ut till vidja då det enda man fick höra var Robin babbla på om en gångar och att hans mamma tappade honom när han var liten.


Gick sedan hem till Ivan en liten stund efteråt. Där jag verkligen insåg vilken underbar bror man har. Vi kommer hem till hans kompis tio över på natten, jag har då varit hungrig sedan halv tolv. Då ställer han sig och steker bacon åt mig. Sedan är det ju allt annat han hela tiden gör. Kort sagt han är verkligen den bästa brodern man kan ha.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

åå, va sött, jenny was uppraggad of a high guy ;)

2009-02-28 @ 11:34:08
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback