M & A

2009-02-08 @ 10:08:40


Matte
, Arsenal, gymma. Det är de tre orden som hela dagen kommer kretsa kring.

Vaknade för ett tag sedan med en brännande hals. Aldrig något man uppskattar, förhoppningsvis så blir man inte sjuk. Men känns som jag klarat mig ett bra tag undan sådana saker som varit i min närhet, så skulle inte förvåna mig om jag insjuknar snart.

Blev verkligen överlycklig igår kväll efter jag sett filmen, och blir det nu när jag tänker på det. Efter mer än 2 års sökande har jag äntligen hittat det! Igår hittade jag Drake Bells första album. Har under åren hittat några av låtarna för sig men inte hela albumet, men igår tog mitt sökande slut. Så just nu håller det på att hitta hem till mig. Kommer troligen drabbas av den världskända Bell effekten den närmaste tiden.

Hittade även en annan låt från en hela annan artist som jag föll för, Leave it all to me - Miranda Gosgrove ft. Drake Bell. Så är nu på jakt efter även hennes album.


Är väl dags att gå ut i köket och jaga ner frukosten.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback