”Jag vill också ha två barn”

2009-02-12 @ 22:18:49

Medan Johanna satt hemma och lyssnade på barn låtar satt jag och Karro och tittade på svettiga män som kämpade för kung och fosterland.

Dagen började bra. Hade psykologi första lektionen där vi fick börja med en uppgift som ska vara inlämnad någon gång under lovet. Karro och jag satte oss ner och blev klara med den långt innan lektionens slut, vilket gjorde att vi fick sluta tidigare. Andra lektionen var biologi där vi jobbade på bra och gjorde de frågor och uppgifter som skulle göras. Sedan var det engelska. En lektion där Marit fick för sig att jag, Karro och Johanna bråkade. Så hon tvingade oss tre plus Mingis som blev indragen i det hela att arbeta som en grupp. Vilket ingen egentligen hade något emot. Till min stora lättnad blev det ingen läsning på läxan, så man har ytterligare en vecka på sig att plugga in den.

Det blev en lång håltimme till samhällen som bara varade i två minuter eftersom vi skulle få arbeta med våra uppgifter. Jag och Karro skrev då som planerat biologin, eller Karro skrev den. Men det tidsfördrivet som skulle sega oss till matchen hjälpte inte eftersom vi redan klockan tre varvid globen.


Väl inne vid globen blev det biljetter, donken affärer, tidsfördriv och hovet i den ordningen. När det började närma sig match skedde en hel del roliga saker och likaså under matchen. Blev lite tafsande från bådas sida. Dessutom störde sig Karro extremt mycket på tjejen bredvid sig som var hockeyexpert, medan jag störde mig på tjejen som satt bredvid mig som inte kunde sitta still.
Blev även otroligt glad eftersom detta var Figrens kväll. För det första var han med på framsidan av programmet, för det andra gjorde han mål och för det tredje så fick han pris efter matchen.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har du chans att vinna ett vackert tandsmycke på min blogg:

http://junitjejen.se/2009/february/vinn-ett-tandsmycke.aspx

Delta gärna!

2009-02-12 @ 22:30:08
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback