I'm still standing for Hope & Glory

2009-02-17 @ 08:17:44

Blev precis på min om att FABREGAS ÄR FRISK!

Idrottsdag, salsa och afrodans. Det fanns inte mycket skoj att välja mellan. Brukar alltid finns åtminstone en grej som låter lite skoj, men inte i år inte. Låg kvar ungefär 45 minuter i sängen idag, alldeles för länge. När man sedan stressat för att hinna upptäckte man att man likaväl kunde ha tagit lugnt eller sovit en halvtimme längre. Misstaget är tyvärr redan gjort så vad gör man då? Jo, leker lite med kameran. Hihihi.


Får se honom på lördag!!!!!

Kände nyss av något av de hemskaste jag någonsin känt. Kan lätt mättast med den cupen då jag fick bollen i huvudet eller då jag överansträngde låret. Vilka hemska minnen. Det är nämligen så att man äntligen börjat med något som jag sa skulle starta redan första veckan i skolan efter jullovet. Nämligen träning varje kväll (utom på fredagar och lördagar) innan man lägger sig. Började med det i söndags och gick runt hela dagen igår med träningsvärk, hade en ännu värre imorse när jag vaknade. När jag sedan nös för ungefär en minut sedan högg det till i hela magen och jag önskade nästan att den skulle ramla av. Lite komiskt att jag har längtat och kämpat för att känna av träningsvärk morgonen efter varje gång vi besökt gymmet.

//Jenny

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback