Hamrin är söt

2009-02-19 @ 17:15:43

Mina ben, det är allt jag säger. Mina ben!
Det första som skedde när jag vaknade var att jag beslutade mig för att inte stanna kvar under engelskan och samhällen. Det andra var att somna om.

När man äntligen fått ordning på allt och satt sig i bilen messade man Johanna och frågade om hon skulle komma idag. Fick sms från Karro igår när jag sov (la mig jätte tidigt), så visste redan att hon skulle vara hemma. Men tydligen inte, skulle få klara mig ytterligare en dag utan mina två musketörer. Hahaha, där var jag lite rolig. Första lektionen var psykologi som var helt okej. Fick redovisa inför klassen om positiv förstärkning, vilket var i stort sätt det Petra redan pratat om i början av lektionen. Fick sedan skäll av Hamrin på rasten innan biologin då jag berättade att jag tänkte gå hem. Men tydligen ändrades den uppfattningen för både henne och Menghei, när de inte heller orkade med resten av dagen och istället ville åka in till stan.


Det blev en sväng till Lene för höra om vi kunde få arbeta själva på lektionen istället och sedan lite mer prat med henne. Sedan begav vi oss in till stan. För att sammanfatta den vistelsen kort, så kan ska jag säga att kineser kan vara jätte elaka. Hamrin är söt. Jag måste äta mer. Menghei hittad ett par nya skor. Det blev en del outfits provande för mig. Vi upptäckte även att det faktiskt är fysiskt möjligt att klämma in sig tre stycken i ett omklädningsrum på Ginatricot med väskor, jackor och sedan låta två stycken prova kläder. Hamrin fann sin  själsfrände, Menghei frös helt i onödan och det blev en hel del värk i fötterna.  But it was all worth it. Det härligaste var ögonblicket då Hamrin sa att nu började alla våra klasskamrater med sin engelska lektion precis då vi stod utanför Pizzahut.


Sitter just nu och njuter med tanke på att morgondagen är den sista innan lovet. Ska bli så skönt med lov, och detta lov verkar bli riktigt lyckat.

Har också en hel del funderingar på hur man ska klara av morgondagen. Först en hel dag i skolan, sedan ska man till gymmet med Jonna och Cindy. Med tanke på hur mycket min kropp värker nu och musklernas strejkning så ska det bli riktigt intressant och se hur man klarar av den situationen. Om jag inte minns helt fel dessutom har Ivan och Nikolina bjudit med mig på bowling senare på kvällen dessutom. Som jag sa, detta ska bli intressant. ¨

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

SKOOOOOOOOLKAAAARE!!!! :D

2009-02-19 @ 18:09:46
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback