Hamrin är söt. 2

2009-02-19 @ 19:14:50

Har bytt ut hovet mot vardagsrummet.
Har nu packat både väskorna ifall Jonna skulle höra av sig sent ikväll eller tidigt imorron och meddela att det blir gym direkt efter skolan. HAr även bestämt coh lagt fram kläder till både morgon dagen och kvällen. Vilket jag aldrig brukar orka göra dagen innan. Ska nu gå ut till vardagsrummet och sätta mig med chokladen tillsammans mor och far och titta på hockey. Skulle allra helst vilja sitta inne på Hovet nu och hejja, men får istället troget och snällt siotta hemma och stötta Djurgården genom att titta på tv och hålla koll på resultatet via MODO - Rögle.
Fick en flashback från stunden i stan när jag skulle välja ut kläder och såg mitt gula linne. Tyligen passar jag i gult, enligt Menghei. Hockey nu!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback