Fyra dagar kvar!

2009-02-05 @ 07:06:35

Upptäckte att jag glömde lägga upp detta inlägg igår, så det får bli morgonens.
Fick igår ett sms från Angela. Som vanligt handlade det om bara en sak, Freddie. Tydligen hade hon skaffat gymkort och sedan upptäckt att han gymmar där också. Oron spred sig direkt att det kanske var samma gym som jag själv går på så var tvungen att fråga vilket, och visst var det samma gym. Blev tvungen att sms Jonna på direkten och hennes svar blev "Nu måste du se snygg ut på gymmet". Lycka till med det säger jag bara. Hoppas bara att man aldrig springer in i honom där, eller jo möjligtvis om man kommer precis när han ska sluta. Det skulle inte vara så farligt.


Tycker att jag har varit så duktig denna vecka. Håll i er nu alla, för detta lär slå ner som en atombomb. Jag har inte sett en endaste serie denna vecka. Inte ett endaste avsnitt av någon serie. Helt otroligt! Slog precis att imorron är det torsdag, vilket betyder att det bara är en dag kvar till man få se ett nytt Supernatural avsnitt.
Apropå Supernatural. Det är nu bestämt vilka dagar Karin och jag ska ha vårat Supernatural maraton. Onsdag - torsdag på sportlovet kommer vi båda två vara nåbara hela natten eftersom det är då vi ska sitta uppe hela natten och titta spaghetti pojken och hans oemotståndlige broder. En hel natt med bara en massa Winchesters historier. Kan det bli bättre? Om jag känner oss rätt kommer det max bli tre avsnitt och sedan en massa babbel och flum.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback