Äckel Spira

2009-02-28 @ 15:16:48

Kunde de inte ha bilder på något som frambringer glädje istället för rädsla?

Jag hatar den äckliga jävla biologiboken. Satt och svarade på instuderingsfrågorna inför provet på tisdag. Kom då till en fråga som jag inte fattade någonting utav och försökte leta upp det i boken. Fastnade med blicken på en sida som har med stycket att göra, och av alla bilder så fastnade blicken på just den bilden med en stor äcklig och skräckinjagande orm. Och bara för att jävlas med nu, när jag är duktigt och pluggar och faktiskt kommit in i tempot så bryter fobin ut, nästan den värsta graden. Då jag inte kan ha fötterna under ett bord eller något annat ställe då jag inte ser dem eftersom jag får för mig att det finns en orm där. Kan knappt sitta på en stol utan vill helst stå upp och varsamt titta mig omkring hela tiden.


Så nu sitter man i rummet, med en massa saker att göra, en deadline på allt inom de närmaste tre dagarna ... och man är för rädd för att sitta normalt och för rädd för att öppna boken. Lyckat, lyckat Jenny.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback