sömn!

2009-12-09 @ 00:06:24
Jag har alldeles för mycket i huvudet just nu för kunna slappna av. Alldeles för mycket för hjärnan att hantera, och då pratar jag inte om skola, utan om allt! Saker och ting bara flyger runt och när jag äntligen bestämt mig för att släppa en grej dyker det upp något helt annat.
Läste idag i psykologiboken i jakt efter frågor att det finns två sätt att hantera stress på. Självklart så väljer jag alltid det sättet som är helt fel och bara kommer igen ännu värre. Låter det bekant?

Det sjuka är att om jag sitter vid datorn, kollar på tv eller gör något helt annat så är jag trött. Men så fort jag lägger mig i sängen är det som en spärr klampar in och säger "Nej, Jenny ingen sömn för dig på åtminstone tre timmar". Dessutom är det så t.o.m. de nätter då jag redan har för få sovtimmar från natten innan.
Jävla skit fan! Nej, tio över tolv ska jag göra ett nytt försök.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback