julshopping!

2009-12-14 @ 17:18:19
Efter en hel dag inne i stan på jakt efter julklappar med Johanna är jag helt slut. Är just nu sjukt trött, frysen och hungrig. Skulle verkligen inte tacka nej till en fotmassage just nu, vilket är något jag aldrig brukar uppskatta. Så har någon inget att göra ikväll så är det en sysselsättning jag kan erbjuda.
Har nu lyckats nästan köpa alla julklappar, har 1½ kvar. Vilket är saker som vet vart jag kan hitta och i stort exakt vad det är. Längtar redan till tomtevakan då Karin ska få sin. Hon kommer bli så glad så!

Ska snart skicka in komapartiva, orkar inte plugga någon svenska idag så det är skönt att den redan är klar. Ska väl ta och bege mig ut till köket nu för att hitta något att äta.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback